Betalingsmethode Goedemorgen Ontbijtservice:

 

iDEAL

iDEAL kunt u gebruiken als u bij een van de volgende banken zit: Rabobank, ABN AMRO, Postbank, SNS Bank of Fortis . Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af op de internetbankierpagina van uw eigen bank, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

U plaatst een bestelling via www.goedenmorgenontbijtservice.nl. Bij het afrekenen van de bestelling kiest u voor de betaalwijze iDEAL, waarna u wordt doorverwezen naar het online kassasysteem .
Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
Het bedrag wordt direct van uw betaalrekening afgeschreven en de Goedemorgen Ontbijtservice wordt geïnformeerd dat de bestelling is betaald.

 

 
 

American Express

 
Wilt u betalen met een American Express card, vul dan uw naam, creditcardnummer, vervaldatum van de kaart en de CVC-code (Creditcard Verification Code) in. Deze gegevens worden zorgvuldig gecodeerd verzonden. Op deze manier zijn uw gegevens beveiligd tegen onbevoegd gebruik.

Als u via deze methode bij ons afrekent rekenen wij € 5.00 administratie kosten

 

 
 

MasterCard

 
Wilt u betalen met een MasterCard, vul dan uw naam, creditcardnummer, vervaldatum van de kaart en de CVC-code (Creditcard Verification Code) in. Deze gegevens worden zorgvuldig gecodeerd verzonden. Op deze manier zijn uw gegevens beveiligd tegen onbevoegd gebruik.

Als u via deze methode bij ons afrekent rekenen wij € 5.00 administratie kosten

 

 
 

VisaCard

 
Wilt u betalen met een Visa card, vul dan uw naam, creditcardnummer, vervaldatum van de kaart en de CVC-code (Creditcard Verification Code) in. Deze gegevens worden zorgvuldig gecodeerd verzonden. Op deze manier zijn uw gegevens beveiligd tegen onbevoegd gebruik.

Als u via deze methode bij ons afrekent rekenen wij € 5.00 administratie kosten

 

 
 

Bank Overschrijving

 
  Wilt u betalen via bank overschrijving, dan dient u het bedrag, naar ons over te schrijven. Houdt er rekening mee dat het door u verschuldigde bedrag uiterlijk 1 dag voor de bezorgdatum op onze rekening dient te staan.

RABOBANK te Breda

Ten name van: Goedemorgen ontbijtservice
Iban: NL75 RABO 0113 4323 48
Bic: RABONL2U
o.v.v.: bezorg datum- naam ontvanger-plaats ontvanger

ABN AMRO te Breda

Ten name van: Goedemorgen ontbijtservice
Iban: NL03ABNA0546605982
Bic: ABNANL2A
o.v.v.: bezorg datum- naam ontvanger-plaats ontvanger

 

 
 

Op Kantoor

 

Het is ook mogelijk om de ontbijtbestelling op kantoor te komen betalen. U kunt hier contant betalen maar ook met pin of chipknip. Dit dient echter wel minimaal één dag voor levering te gebeuren.

 

 
 

Aan de deur

 
  Bij uitzondering, na uitdrukkelijke goedkeuring van de directie van het hoofdkantoor, is het mogelijk de betaling aan de deur te voldoen. Dit kan alleen als uw bestelling binnen één dag bezorgd zal worden. Indien u voor deze betaalwijze kiest, moet u er wel voor zorgen dat u gepast kunt betalen. Tevens zijn een aantal andere voorwaarden van toepassing. Informeer naar deze voorwaarden.